flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

  

АНАЛІЗ

стану виконання вимог Закону України «Про звернення громадян»

по Петропавлівському районному суду Дніпропетровської області

за І півріччя 2015 року.

 

Робота зі зверненнями громадян в Петропавлівському районному суді Дніпропетровської області здійснюється  відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та інших  законодавчих актів.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» судом розглядаються звернення, оформлені належним чином, підписані заявником, із зазначенням дати тощо.

Організація роботи по прийому громадян і розгляду їх звернень здійснюється відповідно до наказу голови суду № 9-з від 27.05.2013 року. 

            Реєстрація звернень громадян в суді здійснюється в автоматизованій системі документообігу суду. Звернення підшиваються в хронологічному порядку в обкладинку, провадження по зверненням громадян ведуться окремо від інших проваджень.

На інформаційній дошці суду містяться відомості про посадових осіб суду, які ведуть особистий прийом громадян, місце та час прийому та інша корисна для громадян інформація.

Усі звернення розглядаються у строк, встановлений законодавством.

За звітний період до суду надійшло 2 звернення громадян. Повторних звернень громадян або скарг не надходило.

За звітний період судом розглянуто:

В строк до 15 днів – 2 звернення, а саме:

-   Заява Назарко Любові Степанівни  – стосовно повідомлення їй причин не видачі  копії судового рішення по справа 188/1980/13-ц, заявниці повідомлено причини не видачі їй копії рішення;

-   Заява Іванової Наталі Миколаївни  – про направлення виконавчого листа на виконання та направлення дублікату виконавчого листа по справі АЕ – 17/1997, заявниці роз’яснено порядок розгляду заяви про видачу дублікату виконавчого листа відповідно до ст. 370 Цивільного процесуального кодексу України;  

В строк до 45 днів та з порушенням строків не було розглянуто жодного звернення.

Порушення строків розгляду звернень громадян та подовження терміну розгляду звернення, передбачених статтею 20 Закону України «Про звернення громадян» - не було.  

При розгляді звернень, відповідальна особа знайомиться зі змістом звернення та перевіряє факти та обставини викладені у ньому. У разі потреби витребовує у працівників суду матеріали для ознайомлення, вживає всіх необхідних заходів для об’єктивного вирішення поставлених автором звернень питань. Керівником апарату суду здійснюється контроль за своєчасним та об’єктивним розглядом звернень, з’ясовуються причини та умови, які спонукають авторів звертатися (скаржитися) та надаються рекомендації щодо їх усунення.  

Для запобігання та недопущення надходження звернень громадян щодо організаційної роботи суду та належної роботи працівників апарату, керівником апарату, щотижнево проводяться оперативні наради в т.ч. і з питань належного виконання працівниками апарату суду своїх службових обов’язків та дотримання правил поведінки працівника суду.  

 

 

 

Голова

Петропавлівського районного суду

Дніпропетровської області                                                                                             І.К.Ніколаєва

 

 

 

Вик. Пилипенко С.І.

Тел.. (05631) 3 – 09 – 90