flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 

 

АНАЛІЗ

  стану виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» 

по Петропавлівському районному суду Дніпропетровської області

   за 2013 рік.

  

Робота зі зверненнями громадян в Петропавлівському районному суді Дніпропетровської області здійснюється  відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» та інших  законодавчих актів.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» судом розглядаються звернення, оформлені належним чином, підписані заявником, із зазначенням дати тощо.

 

Організація роботи по прийому громадян і розгляду їх звернень здійснюється відповідно до наказу голови суду № 9-з від 27.05.2013 року. 

 

            Реєстрація звернень громадян в суді здійснюється в автоматизованій системі документообігу суду. Звернення підшиваються в хронологічному порядку в обкладинку, провадження по зверненням громадян ведуться окремо від інших проваджень.

На інформаційній дошці суду містяться відомості про посадових осіб суду, які ведуть особистий прийом громадян, місце та час прийому та інша корисна для громадян інформація.

Усі звернення розглядаються у строк, встановлений законодавством.

За звітний період до суду надійшло 3 звернення громадян, з них 3 заяви та жодної скарги. Повторних звернень громадян не надходило.

За звітний період судом розглянуто:

В строк до 15 днів – 3 звернення, а саме:

- Тимофієв Микола Тимофійович – стосовно роз’яснення ухвали суду про залишення справи без розгляду та причин не повернення йому додатків до позовної заяви по справі 2-а-632/11. Заявникові роз’яснено, що Кодексом адміністративного судочинства України не передбачено повернення позовної заяви та додатків до неї за справами, які залишені без розгляду;

- Біляй Галина Федорівна – стосовно залишення без розгляду справи № 0432/2860/2012 р. Заявниці роз’яснено, що причиною залишення її позовної заяви без розгляду, є те, що не належним чином підтверджено повноваження представника, який підписав позовну заяву від імені позивачки;

- Соболь Іван Пилипович – стосовно надання інформації про подальший рух справи № 2-а-319/2011 р. Заявникові повідомлено, що на момент розгляду звернення справа знаходиться в Апеляційному адміністративному суді Дніпропетровської області.

В строк до 45 днів та з порушенням строків не було розглянуто жодного звернення.

 

При розгляді звернень, відповідальна особа знайомиться зі змістом звернення та перевіряє факти та обставини викладені у ньому. У разі потреби вимагає у працівників суду матеріали для ознайомлення, вживає всіх необхідних заходів для об’єктивного вирішення поставлених автором звернень питань. Керівником апарату суду здійснюється контроль за своєчасним та об’єктивним розглядом звернень, з’ясовуються причини та умови, які спонукають авторів звертатися (скаржитися) та надаються рекомендації щодо їх усунення. 

 

Для запобігання та недопущення надходження звернень громадян щодо організаційної роботи суду та належної роботи працівників апарату, керівником апарату, щотижнево проводяться оперативні наради в т.ч. і з питань належного виконання працівниками апарату суду своїх службових обов’язків та дотримання правил поведінки працівника суду.

У порівнянні з минулими роками значно знизилася кількість звернень громадян до суду з заявами та скаргами, зокрема, із заявами та скаргами щодо тяганини при розгляді справ та направлення справ до апеляційних судів, що свідчить, насамперед, про вдосконалення роботи суду та вдосконалення законодавчого регулювання стадій судового процесу.

 

 

В. о. голови

Петропавлівського районного суду

Дніпропетровської області                                                                                М.П.Полубан